Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2010 15:24 - Не пипай това писмо...!!
Автор: ariell Категория: Поезия   
Прочетен: 1140 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.11.2010 11:17


 Дръзнах в тебе да се влюбя, макар да знаех, че ще те загубя   Колко смела ли била съм  всичката несигурност да я понасям    Исках да ти го напиша, защото знам че не ще ме изслушаш   Не очаквам нищо и никога не съм, вината е в мен макар и мътна като сън   Старах се да свикна че мой ти не си, опитах от всичко, но още по мъничко боли   Боли ме задето за тебе мечтах,  боли ме и също, че теб те желах   Боли ме че знаех, а още копнях, боли ме че не избягах докато можах   Когато ти казах страх ме е да не избягаш надявах се да отвърнеш "недей за това да се притесняваш"    Но ти беше искрен и аз ти повярвах, каза го ясно "Аз и без това ще избягам"   Навярно сега си мислиш, докато четеш това тая за каква се помисли и какви са тия писма   Това може би е моя начин да се отърва  от чувството за липса на вниманието ти сега   Сигурно ще съжалявам след като изпратя ти листа не искам да ме съдиш, че постъпвам глупаво сега   За едно обаче не съжалявам малко клиширано звучи и то е това че не ти сърцето ми разби, преди теб други бяха    Със чувствата ми си играха, за теб останало бе само да поровиш в така или иначе съществуващата рана   И дори на моменти да си противореча  не исках от теб много само вечерта   Не бях се подготвила за връзка, като тази някои хора имат талант да разбиват чувства на парченца, като вази   Може да си мислиш, че ме познаваш добре но противно на твоето мнение аз имам онова викат му сърце   От малка знам, че да получиш трябва да дадеш било то време или чувство за стремеж   Нарича ме и глупава, нарича ме и груба  че нямало романтика, и колко още струпа   Лицемерка ме нарече също, не бях те лъгала за нищо но сега искам да го направя и ето - Ти си всичко за мен което, някога съм искала от мъж.Бих ти простила, ако пак ме поискаш дори    и то веднъж!    Твърде дълбоко в нещата навлязох и не всички важни неща за мен отбелязох   Но ти пожелавам успех във всичко  да не съжаляваш за нищо и ти предоставям последния си опит за    лъжа - Боли ме най- много за това, че не можах да те задържа...



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ariell
Категория: Поезия
Прочетен: 27010
Постинги: 9
Коментари: 7
Гласове: 23
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930